לאימהות שנמאס להן ממאבקי כוח והתנגדויות של הילדים ורוצות שיתוף פעולה ובית רגוע
אני מזמינה אותך להדרכה בה אנחה אותך איך להציב גבול ברור ומותאם לילדים, כזה שמביא לשיתוף פעולה בלי צורך במאבקי כוח.
בהדרכה אראה לך איך תוכלי:
וכל זה ברוגע, בלי צעקות או וויכוחים,
בדרך שאני יישמתי בבית שלי עם הילדים שלי, ושהורים רבים כבר מיישמים בהצלחה.
בסיום ההדרכה יהיה לך ברור איך הפעולות שלך והמילים שלך, מביאות לכך שהאווירה בבית משתנה לטובה
ההדרכה אורכת כשעתיים
ומתקיימת אונליין
ביום 22/06/26 בשעה 20:30
בנוסף, אני מלווה את המשתתפות בקבוצה סגורה במשך שבוע לאחר ההדרכה ועונה על כל שאלה בנושא
59₪ בלבד
ל 48 השעות הקרובות!
(במקום 119 ₪)
את אמא משקיעה ואכפתית. את רוצה שיהיה לילדים שלך טוב ונעים בבית. את רוצה גם שהם יהיו מאושרים ולכן קשה לך אולי לפעמים לשים גבולות או לסרב להם.
משהו מקשה עלייך לעמוד חזקה מול הילדים ולהגיד 'עד כאן'.
וכך, מיום ליום הילדים מתחזקים בסירוב שלהם ובהתעקשות שלהם, והם פחות ופחות מקשיבים לך ומשתפים פעולה.
את מוצאת את עצמך מוותרת, מתגמשת, עובדת קשה, והעיקר שהילדים לא יבכו או יכעסו.
חשוב לי לומר לך:
את אמא נהדרת! והקושי שאת חווה לא נובע מזה שאת אמא חלשה או שהילדים שלך קשים.
אלא מזה שלא לימדו אותך איך להציב גבולות בצורה מותאמת ואיך להחזיק בגבולות מבלי לפגוע בילדים או באווירה הטובה בבית.
בהדרכה הקרובה את תביני הרבה, ותרגישי מוכנה להציב גבול ברור, שנותן לילדים ביטחון.
כל זאת כדי שתוכלי להרגיש בנוח ליישם את הדברים וליהנות מזמן משפחתי איכותי
כשהבנים שלי היו בני חמישה חודשים (תאומים) הכנסתי אותם לתינוקייה ועבדתי כגננת בפעוטון הצמוד.
החזקנו מעמד שלושה שבועות, התפטרתי בצער וחזרנו כולנו הביתה.
הרגשתי שאני קורסת מעודף משימות, שאין לי כוחות לילדים שלי ושבכלל עוד לא הבנתי מה אני עושה.
אמא זה תפקיד ענק. עצום. יותר גדול מכל מה שעשיתי ועושה עד היום, כשהבנים שלי כבר בני 27.
(גם אבא כמובן)
אנחנו נדרשים להיות נעימים וקרובים אבל גם להציב גבולות.
נדרשים לכוון אותם וגם לתת להם חופש, וזה מסע של למידה.
למדתי המון מהגדולים שלי ואחר כך גם מהקטנה. למדתי על נתינה וגמישות, על סבלנות ואורך רוח אבל גם על הצבת גבולות ושמירה על המקום שלי, כהורה.
כשהגעתי למכון אדלר ללמוד הדרכת הורים, הצלחתי סוף סוף לארגן את הידע שצברתי כגננת, לסדר את האינטואיציה שלי ולחבר אותה למחקר חינוכי, ואז גם הבנתי את הדרך שבה אני רואה משפחה, הורים וילדים.
הצלחתי לגבש לי את הדרך הנכונה בעיניי, בה אני מבינה את הצרכים של כולם ומחברת ביניהם בעדינות, כך שהילדים וגם ההורים מרגישים בנוח בתוך המשפחה.
הורים שעבדתי איתם מספרים שאני מאפשרת להם לראות איך התגובות שלנו כהורים, משפיעות על הילד ועל ההתנהגות שלו. ולכן, כל שינוי שנרצה לעשות, זה לגמרי בידיים שלנו לעשות אותו.
אני אוהבת לראות איך משפחה שהתמודדה עם התקפי זעם וכעסים או עם קשיים סביב התנהגויות מאתגרות, מצליחה להתחבר ממקום אחר, ולשפר את הדינמיקה בתוכה. ואיך האווירה כולה מתיישבת מחדש, והפעם לטובה.
אני אשת חינוך כמעט שלושים שנה כגננת, מנהלת מערכות חינוך, מדריכה פדגוגית, מרצה ומדריכת הורים.
אני מביאה להדרכות שלי ניסיון עשיר בליווי משפחות עם אתגרים שונים, ואת הידע שצברתי בכל השנים.
סקרנית ומצפה לפגוש גם אותך!
התוכנית כוללת הדרכה מקיפה בת שעתיים ומתקיימת אונליין ב- 22/06/26 בשעה 20:30
בנוסף, אני מלווה את המשתתפות בקבוצה סגורה במשך שבוע, ועונה על כל שאלה בנושא.
59₪ בלבד
ל 48 השעות הקרובות!
(במקום 119 ₪)
אם יש לך שאלות או שאת רוצה עוד מידע על ההדרכה ובכלל, מוזמנת להשאיר פרטים ואני חוזרת אלייך
נתראה בהדרכה
"גבולות בקטע טוב"