איזה הורה אני רוצה להיות

מתאים במיוחד להריון ראשון

מדריך המכוון את ההורה המיועד
אל סל הערכים לפיו הוא רוצה לחנך את ילדיו

מדריך המאפשר להורה להגיע מוכן להורות ולהיות במיטבו מול הילד.

סל הערכים שלי

סל הערכים שאגדיר לעצמי יתווה את הדרך שלי לחינוך: האם אני מחנך ליוזמה וגמישות? האם אני מחנך למצוינות? האם חשובה לי יותר רוח ההתנדבות? מה אני רוצה שהילדים שלי יפנימו כאמת? כערך לחיים? שאלות שאשאל את עצמי בשלב המוקדם, יסייעו לי בשנות החינוך.

לדעת לראות קדימה

עליי לדמיין כבר עכשיו את המבוגר שהילד שלי יהיה, כדי שאוכל להבין- מה אני מבקש עבורו? מה הייתי רוצה? חינוך הוא הסתכלות קדימה, אל המטרות והיעדים שאנחנו בוחרים עבורם. ולצד זה גם המטרות והיעדים שאנחנו עוזרים להם להגדיר ולהגשים באופן אישי ועצמאי.

ההשראה שאני

מרגע שתינוק נולד הוא רואה בהוריו מודל לחיקוי. ולכן אשאל את עצמי: איך אני משמש דוגמא חיובית? איך אני מהווה עבור הילדים שלי מודל לחיקוי? השראה? באילו פעולות עליי לנקוט כדי להיות משמעותי עבור הילד שלי? השראה היא קודם כל בבית, אבל לא רק. איך אני עוזר לו לחפש השראה? איך מסתכלים על השראה ולא מסתנוורים, אלא פועלים כדי להגשים?

אני במיטבי

כשאני יודע איזה הורה אני רוצה להיות, כשאני מצליח לדמיין את העתיד שלי כהורה, אני יכול להיות במיטבי. אני יכול להוציא לפועל בנוחות ובקלות את סל הערכים שלי לפועל, כשאני יודע מה ההשפעה שלי על הילד. אני לא משלה את עצמי. אני יודע שכוחי מוגבל, ויחד עם זאת אני בוחר להיות הורה משמעותי ולצעוד יחד עם הילד שלי במסע שלו.

*All coverage is subject to policy terms and conditions, which may vary between insurers.

© Wester Life Insurance 2024. All rights reserved

Scroll to Top